Powered By Blogger

hei, toata lumea!!!

stiti ce va rog eu mult, mult de tot? sa-mi lasati comentarii la cat mai multe postari, iar la prima postare sa-mi respundeti cu cate un comentariu despre ce ar mai trebui la blogul meu, si ce nu intelegeti la un titlu, de poza, sau la intrebari, respunsuri, sau altele. de asemenea, daca nu puteti lasa comentariu, probabil este din cauza ca nu aveti cont google.2 solutii:1.fa-ti cont google ; 2.lasati anonim(cum? vedeti unde scrie alegeti modul de semnare -cam asa ceva- si scrie cont google,dati sageata de selecrare si alegeti anonim! va astept, si va urez bun-venit!

marți, 3 februarie 2009

hey ...:)


buna, lume,...ati vazut ce am scris mai sus? ei bineee...aceasta e prima postare!!!
(eu is cea de pe patinoar, hi hi hi...singura dintre cei care se vad langa mine in poza!)
in caz ca chiar nu stiti cine-s eu, lasati comentariu si o sa public poza cu fata mea incercuita cu un cerc rosu.

Un comentariu:

Viorel Iraşcu spunea...

Mai , Karina esti culmea cu blogiurile astea . Esti perseverenta . Profu'